Kanon dag.

Första dagen idag som jag har känt mig helt okej , nu ska det fortsätta såhär :D Dock gillar jag inte vädret så jättemycket, det är ganska drygt faktiskt, vi har faktiskt majmånad nu , man kan gärna få lite värme :)

Imorgon blir det till ystad på cruising med Amanda, Lisa, Mathilda också kanske man ska träffa Älin en liten stund, det är mysigt :D <3 Saknar den kvinnan som fan , undrar hur längesedan det var man träffade henne helt seriöst :O Klockan åtta börjar fredagsmyset ordentligt, så ska det låta med chips och coca och mysa med familjen , kan nog inte bli bättre! Dessutom så käkade vi bakad potatis idag med massa gojs, så sjukligt gott så att jag får spunk! ^^

Nu ska jag vandra, kramkram

Kommentarer
Postat av: mams

Go girl...puss!!

2010-05-09 @ 22:39:16

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0