:D

först blir det att käka, sen duscha och sedan kanske åka till shamn, men jag får se hur det blir med den saken . Igår hade jag jättetrevligt med Madde, Emina och Fanny, riktigt trevligt. Antagligen blir det att åka upp till gbg med dom i sommar också , men det får jag se hur det blir med den saken . Var med min syster igår när hon tatuerade sig, jag blev så jäkla avundsjuk och kände att jag också vill men då får jag väl vänta två år :( Fattar inte hur jag ska ha råd med allt i sommar, men jag får hoppas på att det ordnar sig ^^

Byebye, nu ska jag vandra iväg och se om maten är klar, annars blir det att duscha först ^^

Kommentarer
Postat av: Glenniben

Very interesting site --- quite informative

2011-09-06 @ 11:14:25
URL: http://glenniben.blogsmall.com

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0