trött och glad

Igår så åkte jag till André och var där med honom och Rebecka, skulle egentligen åka hem på kvällen men bestämde mig för att sova över. Vi kollade tv och köpte choklad och glodde på två filmer på datorn, det slutade med att man gick och lade sig vid fyra och vaknade nästan vid halv ett, riktigt skönt var det :D Käkade frukost och sedan så åkte jag hem med tåget fem i tre, tack för dagarna och tack för att jag fick sova över :) Imorgon blir det kanske att vara med Elin, men får tänka på hur det blir med den saken :) Nu sitter jag här och är svinigt trött, sov tjugo minuter precis, men det räcker inte xD
Hajdå

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0