tråååkigt

ja, jag har tråkigt

Dagens humör: Lite ledsen och trött och glad på samma gång? XD


Dagens mående: blö typ ^^


Dagens borde: inte ett jävla skit, å det är så jäkla skönt!


Dagens frisyr: Innan knorr nu nyduschad och rufsigt XD


Dagens smink: mascara som nu är borta :P


Dagens klädsel: just nu leggins och tjocktröja för jag fryser röven av mej.


Dagens planer: kvällens planer är att käka vattenmelon och glo på tv, dock vet jag inte på vad eftersom att det är de svåraste fallen i spårlöst, inga nya -.-


Dagens materiella vill ha: massa kläder från h&m och snygga naglar, som jag precis sa till mamma att jag önskar mig i present xD


Dagens fundering: när ska jag bli frisk?


Dagens beroende: vattenmelon och chips ^^


Dagens tråkigaste: att jag fick åka hem från skolan för att jag inte pallade. Jag ville ju ha klasskör :(


Dagens längtan: Fest ^^


Dagens superlängtan: riktig vår och födelsedag


Dagens tidning: ystad allehanda, tråkigt men sant


Dagens låt:  stupid cupid, mest för att den är söt:D


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0