Sommar

Väldigt trevlig kväll hos Lisa igår, tack! <3

Är det bara jag som har börjat tänka på sommaren, ne, jag tror faktiskt inte det ^^ Jag har jättemycket vårkänsla idag iallafall, skinande sol ute och fåglarna kvittrar, kan det bli bättre? Ja, det kan det faktiskt, med lite värme så. Dock så kommer jag saknar alla människor i klassen, jag och Therese ska ju gå tillsammans, ifall man kommer in på linjen då, men det tror jag att jag gör. Men alla de andra flickorna, fy vad jag kommer sakna dom, tänk om man tappar kontaken? Gud vilken hemsk tanke! Men men, vi får fixa det på något sätt! PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

Vi får ta och träffas typ en gång i månaden, typ varsta 9m möten ;)

2010-03-20 @ 08:49:00
URL: http://photodrugs.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0