mest blö idag faktiskt xD

Jag hatar förkyldningar! Nu har jag åkt på en , igen ! Det känns som om jag förkyld hela jäkla tiden. Det värsta som finns är när man är stopp i näsan och hostar på samma gång, eller när man ska dricka, man får ju ingen luft

Förresten, jag tycker verkligen att vissa folk borde ta tag i sina aggressionsproblem och att vissa folk också ska sluta snacka skit, det är så onödigt. Och att vissa människor tror att de har mer rätt än andra att göra fel saker, det är också väldigt wierd o.O

MEN ANNARS MÅR JAG BRA :D HAH

Ja, tackar för mig

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

Tycker folk kan mogna ist.

Palla snacka massa ist för att säga det direkt och massa skit! Aja, love you girl :) (L)

2010-03-10 @ 18:47:29
URL: http://rebeckasvensson.devote.se
Postat av: julie

vem menar du med "aggissionsproblemen"?

2010-03-10 @ 19:26:37
URL: http://memyselfandjulie.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0