Läsaläsaläsa

Idag vet jag inte hur min dag är planerad, ska kanske be Elin att komma hit men får se hur det blir, annars så får jag väl hitta på något annat, tänker inte sitta hemma och glo nu på lovet, får ju passa på med att göra saker. Har precis käkat frukost och innan dess så läste jag jättemycket haha, sista boken ur twilight serien nu som är så sjukt spännande så att jag får lite smått panik hahahaha, kan inte sluta läsa så jag ska nog fortsätta läsa efter jag kollat hem till gården och duschat, varmvattenberedaren har varit sönder så jag har inte kunnat duscha, känner mig sjukt äcklig men äntligen idag så ska jag få duscha ! :D

Pusspåer

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0