Fest och sådant :D

Så, nu har jag tid för att skriva ordentligen.
I fredags blev det ju fest för fulla muggar. Jag bjöd på tacos och sedan satte vi oss i storarummet och lyssnade på musik och snackade och sjöng med :D Jag hade verkligen jättetrevligt, dock var tyvärr en del trötta och Therese var lite småsjuk men det gick bra ändå. Pappa sa att jag fick ha fest igen för att vi hade skött oss bra, tack så mycket säger jag bara :D<3

Igår så var jag på 50 års fest hos min pappas kusin, träffade en del nästkusiner och mycket annat folk, var trevligt men tyvärr var jag lite trött eftersom att jag bara hade sovit 3 timmar så jag gick och lade mej i deras hus och kollade tv lite och sedan somnade jag ^^ 
Nu snart ska jag till André och vara med honom och Rebecka :D Ska vara där till typ halv tio ikväll :)

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0