Wiho

Haha igår när vi kollade på filmen så somnade jag exakt hela tiden typ. Tillslut fick jag gå upp och lägga mig, jag är lite halvsjuk så det var inte så konstigt i och för sig. Jag var helt yrvaken när jag gick upp till sängen, kommer inte ihåg vad jag gjorde xD
Jag är riktigt hes och min näsa har också börjat nu, så tror inte det blir någon skola för mig imorgon, men det får jag se när jag vaknar imorgon bitti.  Om ungefär en timme (klockan två alltså) så kommer farmor och farfar hit, vi ska käka porterstek, tror det blir riktiiiiigt mumsigt! Till efterrätt ska vi ha banan med choklad, det är också sjukt gott. Dom ska komma hit för vi ska fira pappa, han fyllde år i torsdags, grattis till honom <3

Nu ska jag vandra iväg, för nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ^^

Ps. Måste börja ordentligt med författararbetet i svenskan, går lite segt. Ds.

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0