Slödag.

Det har varit världens segaste dag idag känns det som. Dock så har jag hjälpt mamma klippa klorna på hundarna, rensat i en låda med massa krimskrams och fixat lite med disken. Så lite duktig har jag varit ändå. Har kommit på att jag är lite dålig på att uppdatera. Men känner inte att jag har någon fantasi eller ork just nu, har varit jättetrött dom sista dagarna och undrar om jag börjar bli sjuk eller om jag bara är riktigt utmattad. Jag är väldigt glad iof för mina systrar kommer hem till helgen och jag ska på fest hos Amanda på lördag. På torsdag fyller pappa år och vi ska fira honom på söndag, kommer bli en kul helg, känns det som iallafall^^

Nu ska jag vandra iväg.

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0