sjukling.

Visst det är skönt att vara hemma, men inte för att man är typ dösjuk, då är det inte lika kul. Jag går å snyter mig var femte minut typ, men det kanske ni inte ville veta^^ jag vill dessutom få pengarna tillbaka från min exmobil nu, så jag kan köpa en ny! Ska aldrig igen ha en ericsson, dom är ju askassa nu förtiden, förr var dom bra men nu vet jag inte vad som tar åt dom ^^ Imorgon blir det nog skola iallafall, sen på torsdag väntar en rolig sak, hoppas det kommer gå bra, mer än så får ni inte veta :)
Nu ska jag inte på fejan å spela country story, ja, jag är en geek, det är så det är :)

Förresten, jag saknar mina vänner <3
Dock är rebecka också sjuk så vi sitter typ å snackar hela dagen genom sms eller msn ^^

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0