Moster och kebabrulle? haha

Kom fram till att det var en jäkligt konstig rubrik , men skitsamma.

Igår drog jag till min moster för att sova där. Vi latade oss mest och glodde på TV och drack te, riktigt mysigt :D
Efter typ en och en halv timme drog jag till Tomelilla med André och Rebecka och käkade kebabrulle och gick hem till Rebecka en stund också , vi hade trevligt, tyckte jag iallafall :D Så tack för kvällen :D Sen drog vi allihopa tillbaka till Shamn och jag åkte till min moster igen. Vi kollade en film som jag har sett typ 343378 gånger innan, den är så jäkla bra. The notebook <3 Vi satt och grät lite till den filmen, haha, mest mina mostrar^^ För min andra moster Annika var också där och skulle sova över :)

Idag åkte jag hem fem i halv fyra och satte mig direkt där hemma och kollade film och käkade mat, för jag var hungrig, som jag alltid är :D Undrar hur många gånger jag äter på en dag, typ femtioelva gånger :D
Detta är nästsista dagen i frihet, vi börjar på tisdag igen, jag vill definitivt inte! Fast det ska bli kul och planera vår slutshow, fast nationella proven längtar jag absolut inte efter :O


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0