Malmö

jag hade det trevligt i malmö iallafall. Åkte dit för att mamma och pappa skulle gå å shoppa själva så jag åkte till min syrra. vi stack till lindex och hm typ. Å sparbanken där en människa började skrika som fan för att hon inte orkade stå i kö...?

Jag köpte nytt puder till mig själv, mitt är snart slut. Sen så gick vi till lindex där elin köpte ett par vantar.  När vi hade shoppat lite gick vi å handlade mat till jocke och elin sen så stack vi och handlade kebabrulle, köttspett och pizza som vi skulle käka , det var mumsigt!
jag somnade i bilen på vägen hem, nästan hela vägen :O

Nu ska jag dra ner till TV:n ;)

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0