Ingen fantasi till rubrik

Idag är min pappa och min syster Fanny och tatuerar sig, jag väntar med spänning på att få se hur fint det har blivit :D Pappa ska tatuera in ett porträtt av mej och Fanny ska färglägga sin tatuering där det står mamma och pappa, riktigt kul :) Jag längtar verkligen tills jag är 18 så jag kan tatuera mig och pierca mig. Tror det blir piercing innan tatuering, eller. Jag vet inte xD
Ska nog göra en tatuering med vädurens tecken eller något sådant, eftersom jag är vädur haha.

Igår räknade jag hur många dagar det var till jag fyllde år, det var 79 igår ju och Fanny bara: då är det 80 dagar tills jag fyller år, det räknade jag i huvudet. Haha, hon fyller ju år dagen efter mig, så det var inte så svårt att räkna ut. Hon fyller 20 och jag fyller 16, vi har alltid släktkalas tillsammans, det blir ju lättast så. Jag längtar jättemycket för jag vill övningsköra! :D

Ne, nu ska jag spela country story, jag har slut på pengar :(

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0