Allt möjligt

jag hade jättetrevligt hos Rebecka, tack för kvällen Rebecka och André :)

Vid ett tiden i dag gick jag till farmor och farfar för vi trodde inte att mamma och pappa skulle kunna köra in till Tomelilla och hämta mig. Men det kunde dom, det gick kanon. Jag orkar inte skriva så mycket för jag är supertrött och jag har riktigt ont i mitt smalben och det strålar till foten, vet inte vad det är. Det är liksom inte smärta utan mer kramp eller någonting sådant.

På tisdag så har vi nationella proven, tror det var då iallafall, vi ska börja med svenskan, önska mig lycka till ^^

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

Tack för dagen/kvällen :D :D<3

2010-01-30 @ 21:37:57
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0