9:an

Alltså, gud vad jag skriver. Men jag kom på en sak. Jag kommer sakna att gå i 9:an, alla mina vänner och klassen när vi slutar. Nu tänker jag liksom, gud vad skönt att få sluta skolan å sånt där, men klassen försvinner ju, det kommer aldrig bli likadant. Vilka kommer jag ha kontakt med och vilka kommer jag sluta ha kontakt med, det är sinnessjukt hur konstigt det kommer att bli. Jag älskar ju ändå klassen på alla sätt och vis, även fast vi är så olika och även fast där är många som jag aldrig snackar med, så är det ändå något speciellt. Undrar hur mycket jag kommer gråta på avslutningen, haha, jag och mina vänner kommer säkert stå och störtböla.

Emelie, Rebecka, Julia, Theresia, Mathilda, Pernilla, Fredrik, Amanda, Lisa, Borg, Robert, Alex, Madde, Therese och alla andra i klassen, det är för många namn att skriva haha, jag kommer sakna er. Vi får verkligen ta vara på de här månaderna som är kvar av 9:an! :D <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0