Brolle

Jag tror inte jag är den ända som tycker Brolle är riktigt.. sexig om man ska ge det rätta ordet för honom!
Han ser så speciell ut och något med hans leende gör ju att man blir helt knäsvag. Rösten han har är att dö för, jag skulle också vilja ha en sådan röst, men tyvärr är man inte född till att få allt man vill ha :P.
Jag önskar att jag hade kunnat se musikalen Buddy Holly, den verkar vara riktigt bra, dock tror jag den är slut nu och allt sånt dära, tror inte jag hade haft råd ändå ^^
Det jag vill säga är att han passar i alla stilar! 60talsfrilla och kläder, punkare, rockare, vanlig stil, ALLT! :D Förlåt, kommer på mig själv att dreggla lite ^^


 

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0