Bajs

Skola idag, och jag brast ut i gråt -.- Men jag tror det behövdes, har hållt inne väldigt mkt på sista tiden så det behövde få komma ut.
Idag vill jag säga tack till Memelie och Rebecka för ni är supersöta! Till imorgon har jag fysikprov och religionskit, fattar inte någonting men jaja, hon vill ju inte förklara heller. På fredag blir det prov i so. Idag gav jag tillbaka mina spanska böcker, städade lite i skåpet, tror jag hade ungefär 20-30 lösblad som slängdes, det är sinnes!
Nu ska jag gå in på facebook och spela lite country story, sen vet jag inte vad jag ska göra nästa, men det kommer jag väl på! :D <3

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

Men lilla hjärtat, du är supersöt! :) (L)

2010-02-15 @ 18:50:30
URL: http://rebeckasvensson.devote.se
Postat av: mams

Puss

2010-02-16 @ 12:59:39

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0