Alla hjärtans dag?

Vad händer för er på alla hjärtans dag? Själv kommer jag nog inte göra så mycket, blir kanske att gå på bio med min söta Amanda, annars vet jag faktiskt inte. Eftersom att man är singel och så så blir det ju inte att vara med sin kärlek, haha.

Men egentligen, jag tycker man överskattar alla hjärtans dag. Ge presenter, visa kärlek och så till varandra, det ska man ju inte göra bara för att det är en speciell dag. När man är tillsammans så ska man ju visa att man uppskattar varandra utan att det ska vara någon dag som man "måste" göra det på.


Men ändå, ha en härlig alla hjärtans dag på söndag!


Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

du är smart allis! :)

tycker likadant, jag & andré sa också så; inga presenter eller något sånt utan bara umgås som vanligt :D

2010-02-08 @ 19:53:16
URL: http://rebeckasvensson.devote.se
Postat av: amanda

Jag tycker inte alls det är överskattat, att köpa presenter för 20 000, åka på semseter och allt. Det är ju alltid mysigt? ;)

LOVE U <3

2010-02-11 @ 19:30:03
URL: http://photodrugs.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0