Fullt upp!

Förlåt att jag inte har skrivit på flera dagar, men jag har verkligen haft fullt upp. Som sagt var ju släktingarna här på juldagen och vi hade verkligen trevligt, vi körde julklappsleken och man märker hur gärna alla vill ha ett paket eller två, alla blir helt galna!

Annandag jul var vi hos farmor och farfar och åt gott, dvs gryta och efter det tomtegrööööt, älsklingsgröten, finns inget bättre på ett julbord, och till frukost , och till allt hahah ^^

I måndags kollade jag på konsert, Magnus Carlsson in my heart <3

Igår så var jag bara hemma, sjukt skönt, på kvällen kom Wrangbergs och vi planerade vår Argentina resa som ska vara i April månad :)

Idag så blev det shopping för fulla muggar, jag ska ta bilder på det, tror jag :P Man vet aldrig :D

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0