Today

Var hos Elin och träffade henne och Kåge, vi gick rundor lite på stan och sen stack jag hem efter typ två timmar. Nu har jag och min familj precis fikat, dock fattas min ena syster men hon kommer hem imorgon :) När Fanny har duschat ska vi sticka in till Tomelilla och köpa skräp att äta och sen ska vi hyra en film till oss så vi kan mysa ikväll, jag har ändå inget annat att göra, jag vill verkligen på fest med idag är det väl så att alla typ är hemma med sina familjer och käkar påskmat så ingen har tid för att fixa fest, lata jävlar ;) Hihi, nu ska jag se om jag kan hitta på något kul, antingen sitta kvar här eller gå och läsa lite!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0