Morgon.

Men jag har varit uppe sen halv nio. Idag är jag lite smått arg och lite ledsen, jag har anledning , men ingenting jag vill berätta just nu. Skitsamma.

Släkten var här igår, jättetrevligt faktiskt. Fick presenter, de presenterna innehöll: 750 kronor, hårvax eller gele eller var man kallar det , jättebra iallafall, en "vas" och ett presentkort på H&M. Trevligt trevligt, så nästa månad någon gång så blir det nog att shoppa med Rebecka I think. Vi snackade om det iallafall. Idag kommer jag att ha jättetråkigt, det är en av anledningarna till att jag är lite smått arg :P

Nu ska jag ge lite bilder :

såhär såg man ut när man hade blivit mjölad.
fler bilder kommer en annan gång

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0