Gårdagen och promenad i fina vädret

Igår vid halv 6 tiden åkte jag till Rebecka och var där med henne, André och Therese. Vi glodde på TV och spelade twister och gick o handlade massa godis och skit. Twister var fett roligt, dock så måste jag till rehab och kolla mina lår, de låser sig hela tiden. Men iallafall, tack för kvällen snuttisar :D (L)
Idag så har jag läst lite, har bara 100 sidor kvar typ av så länge vi båda andas, sista boken ur twilight serien. Efter jag hade läst gick jag ut på promenad med Betty. Riktigt härligt, hade ingen jacka utan bara tjocktröja, riktigt fint väder! När vi hade gått lite gav jag blommor till mamma och pappa och sedan gick jag ut och lade mig på trädäcket med en kudde och en bok. Betty låg bredvid mig och mina katter Kovo och Olli också, jag lyssnade på fåglarnas kvitter bara och njöt, helt underbart! :D

Kommentarer
Postat av: Madicken

MYSIGT :D

2010-04-02 @ 20:46:40
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Sanníe™

härligt ! :D

jodå, det har jag allt ^^ dagen har gått väldigt fort :O

2010-04-03 @ 00:04:28
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0