flåt

förlåt att jag inte skrivit nu på ett tag. Idag hade jag årskursprov i svenska, inte alls så svårt som jag trodde det skulle vara :O fast jag blev ju glatt överraskad :) Nu är jag i Malmö hos min syster, vi har shoppat lite idag och Jocke var också med en stund. Jag hittade paljettshorts, en klänning, jeansleggins och ett armband. Ska in på Gina Tricot och Vero Moda imorgon också. Synd att jag inte hinner till Entre imorgon, för då hade jag velat in om på cubus med, men så blir det inte med den saken. Bikini är något som jag verkligen vill ha, min bikini överdel från förra sommaren är för liten...igen, händer ganska ofta känns det som. Nu ska jag iallafall försöka hitta en annorlunda bikini som de flesta inte har, hoppas att jag kan det också, har ju lite svårt med att hitta rätt storlek i kupan.

Nu ska jag vandra. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Idarelle

Nice site, keep up the good work!

2010-12-22 @ 17:11:10
URL: http://idarelle.blog24h.com

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0