Emelie

Var med Mem igårkväll, riktigt mysigt. Först satt vi och snackade här hemma en stund och sedan så drog vi till Tomelilla the city, mahahaha not ^^ Men iallafall, vi handlade chips och två energidrickor och sedan träffade vi Borg en liten stund sedan så åkte vi hem för det var så jäkla kallt, vi åkte ju med mopeden. Mina fötter hade ingen känsel men annars var det okej :) Vi lade oss i sängen och snackade lite till och åt upp chipsen typ, sedan så körde hon hem. Tack för en mysig kväll :D

Nu ska jag och min familj snart åka till Farmor och farfar och äta middag, hela familjen är otroligt nog samlad, det är inte så ofta det händer ^^

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

vad mysigt :)

jag kollar på torkel i knipa ^^

allt bra? :*

2010-04-05 @ 13:55:03
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0