Praon.

Nu kan jag skriva ordentligt på min blogg igen för jag är inte i Shamn längre ^^
Har saknat mitt kära hem <3 Praon har varit sjukt kul. Trodde verkligen inte jag skulle sakna en praoplats, men det gör jag. Personerna där är sjukt härliga och roliga, verkligen min humor ! Hoppas dock på att få jobba där när de behöver lite x-tra hjälp.
Men de tyckte att vi var duktiga iallafall och det är ju härligt att man har presterat bra.

Idag skulle jag egentligen till valla, men jag skiter i det eftersom att hela min familj är samlad här hemma, som typ aldrig händer :P
Imorgon blir det film/fest kväll hos Panda, Amanda för dom som är lite tröga :D Hihi <3
Mina närmaste vänner ska dit och vissa av dom ska dra dit deras pojkar. Dock kommer Lisa och Theresia fattas, tror det är dom ända.

Nä , nu ska jag kolla vidare på andras bloggar ^^

<3


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0