Kusin och morfar

Har ni någon gång fått känslan av att någon nära ni känt som har dött varit hos er ändå.
Kanske lite svår förklaring men jag tror ni förstår vad jag menar. Iallafall, jag fick det idag. Har fått det några gånger förut men nu var det extremt. Började gråta lite, eftersom att det är min kusin jag menar.
Han får gärna vara hos mig, för jag saknar honom så mkt.

Dessutom, jag älskar dig morfar. Tror inte jag har sagt det så många gånger även fast jag har tänkt det. Jag är så glad att jag kan prata med dig, som vanligt.
Min morfar, är den bästa morfarn som finns.

Detta inlägg får avsluta kvällen. <3

Kommentarer
Postat av: mams

Sötnos...puss

2009-10-10 @ 23:01:59

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0