Gbg.

ja okej , jag kanske inte gör så mycket här, men det är sjukt härligt.
Shoppade igår på nordstan, hittade tre tjocktröjor och en jacka, men det blir med shopping idag, eftersom att min syster jobbar på nordstan ska jag komma dit och hälsa på henne och sedan ska jag gå runt i affärer.
Hon ska bjuda mej på en latte :D <3
Det är mysigt i gbg, dock förstår jag mig inte på alla spårvagn och buss tider hit och dit, men det går bra ändå ^^
Jag saknar mina vänner, redan. Emelie träffar jag ju på måndag, men det andra träffar jag inte förrän på jäääääätteläääääänge!
Ne, nu ska jag inte sitta här vid min älskade blogg, ska försöka hitta på ngt att göra. ^^
<3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0