Blame it on the boogie.

Lyssnar på den just nu , fan vad jag älskar sådan musik, blir riktigt glad :D
Konserten igår var verkligen sevärd, de var riktigt duktiga!
Min kusin också, han är så duktig så :D Clibbeticlabbe var också med, eller rättare sagt, Claes.
Jag blev dock väldigt trött mot slutet för den var inte slut förrän vid halv tolv någonting.
Så jag var inte hemma förrän vid halv två och jag somnade vid två. Så nu är jag väldigt trött!
Jag tycker verkligen synd om dom som inte tycker om 60-tals musik, de har verkligen missat ngt ;D
Idag är det söndag, den drygaste dagen som finns nästan , för då vet man att det snart är skola.
Men jag har kollat Pelle Svanslös idag, älskade julkalender<3, varför gör de inte bra julkalendrar längre?

Jag saknar mina systrar.

Nu ska jag göra något vettigt, vet dock inte vad xD

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill också sitta hemma i soffan med en filt, kaffe och godis och titta på pelle svanslös och längta till julen tillsammans med er.... :(

2009-10-11 @ 18:05:10
URL: http://chokladkatten.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0