Yeah

Det känns som om jag inte har skrivit på evigheter, men det kanske bara är jag. Ikväll så ska jag kolla bio med folk från skolan och min vikarie. Elin, my best friend ska med och kolla. NEW MOON! Jag kommer sitta och dregla precis hela tiden , men det är ju inte mitt fel ^^
Imorgon så ska jag och min familj "adventspynta" visst, det är en vecka för tidigt men vi tycker om att börja tidigt med det :D På söndag vet jag inte riktigt vad som händer, åker nog in till Tomelilla för jag är ju ledig på måndag, skönt med långhelg kan jag säga! Dessutom så är jag bäst, hade so idag, så hade vi läxförhör men det hade jag glömt men jag klarade ändå godkänt. Fick 16/22, är man bra eller är man bra ?
ASBRA!

Ne , hejdå, nu ska jag kolla house :D

Kommentarer
Postat av: mams

Klart du e bäst..det säger jag ju hela tiden...puss

2009-11-21 @ 10:03:37

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0