Helgen.

Fredag: Jag drog till Throbäck med Elin, Pernilla och Fredde. Fatta vad vi hade kul alltså! Det måste fan göras om mina tjejer och mina pojkar. haha :D och tack för att du finns Elin, vad fan skulle jag gjort utan dej? <3 Mina girls också såklart, ni är dom bästa <3

Lördag: Vaknade vid halvsju, drygt som satan! Kunde inte somna om så jag gick in i det andra rummet och snackade med Ppilla, Mem, Fredde o Throbäck. Vid tre någonting så hade alla åkt hem men jag var kvar hos Throbäck. Efter ett tag kom Julia och sedan en som heter Josse, trevlig tjej det :) Jag somnade en stund i soffan men vaknade efter ett tag igen. 19.06 gick bussen från svampakorset till T-lilla. Gick till Danny och var där. Danny var och fiska men han kom hem efter någon timme. Sen sov vi.

Söndag: Var sjukt hungrig vid halv elva någon gång när jag vaknade så jag, Madde och Melissa stack till Roma och käka pizza! Älskar att äta det till frukost!  Gick sedan till Danny. Vid ett någonting stack Madde och Melissa men jag var kvar hos Danny... Kan säga att denna dagen blev skit...

Tack för helgen iaf alla. <3

Kommentarer
Postat av: mams

Hjärtat då....

2009-05-17 @ 22:21:19

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0