Helg, skola, helg

Helgen var jävligt trevlig kan jag säga ! måndags var jag ju ledig också och då åkte jag in till Ystad med Maddefru och Theresiabby <3 Köpte ett par trosor och en bikiniöverdel som är så jäkla fin! Jag typ pluggade precis, har tre prov imorgon och det är hemskt! Egentligen är det ju förbjudet att ha det men när lyssnar lärarna någonsin på det? Just det... ALDRIG! Så fula dom är också, för det har först satt in proven som prov och sedan när det fick veta att vi hade fler prov så satte två stycken in sina som läxförhör :O. Iallafall, nu ska vi inte klaga för mycket här xD Men bara så ni vet, jag kommer inte ge mig när det gäller allt som hänt i skolan , jag ställer alltid upp för mina kompisar no matter what! Du ska ut, gör allt för att du ska det, jag lovar! Iallafall.

Jag har fullt upp i helgen. I morgon ska jag till Danny och sova där. Mys <3. På lördag ska jag till Julias och Fredriks konformation, vet inte riktigt än hur jag ska komma dit men hoppas på att jag får åka med Dannys föräldrar :) När Julias och Fredriks konfa i kyrkan är över så ska vi festa i en lokal i Spjutstorp, nice! Efter festen så kommer jag antagligen hjälpa Julia att städa för efter det så ska jag liksom med henne hem och sova över hos henne. Jag älskar min Juliabby <3 På söndag åker jag hem och slappar :) Puss på denna helgen, den kommer äga! <3

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0