Flickorna i 8m

jag hinner tyvärr inte lägga in ett långt blogginlägg för jag ska snart sova. Men jag kan skriva det att jag är sjukt trött på kastanjeskolan nu och vad dom prioriterar för någonting. Om man är lärare eller rektor på skolan borde man nog lära sig att kunna lyssna på båda sidorna om saken istället för på bara den ena sidan. Dessutom ska man också lära sig att inte uttala sig när man inte vet någonting om saken. Det där med att vi har startat upp saker på face book, bdb och sms, vad är det för jävla skitsnack helt seriöst? Ingen av mina kompisar (eller jag) har ens face book, vad jag vet iaf? :O  Eller jag kanske har missat någonting? Jag är så jävla trött på att jag och mina käraste tjejvänner ska få skiten för allting. Vi är bäst, thats it. Det kan väl inte vi hjälpa? Bara för att vi vågar stå för vad vi tycker och tänker så är det fel eller? Det är ganska konstigt... Det är ungefär som om jag skulle ha en gul tröja och säga, nej, jag tycker denna tröjan är ganska röd, när jag egentligen inte tycker det? :O haha jag vet , konstig jämförelse men jag kunde inte låta bli att skriva så. Snälla, låt mej och min "tjejmaffia" vara. Det är vad vi blir kallade iallafall. Men snälla, vi är inte farliga, vi blir bara förbannade om någon gör något mot oss som är fel!


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0