Skolavslutning.

Snart bär det av till skolavslutningen och snart kommar sommarlovet ! Jag är hos Mem nu med Julia och Fredrik, har varit här sen igårkväll för vi skulle kunna fixa oss tillsammans :) Vi är så söta allihopa, vi kommer fan klassa ut alla! Efter skolavslutningen ska jag till Ystad för min syrra tar studenten, Grattis Fanny! Jag älskar dig även fast vi har våra stunder och jag skulle aldrig klarat av att leva utan dig, du är ett av mina allt ! Utan dig så skulle inte jag vara hel. Hoppas du får en bra student och att din framtid kommer vara bäst :D

När hon har gått ut ska vi till Gärrestad och ha fest för min kusin tar också studenten så vi ska vara hos min moster. Grattis Sebastian :D När vi har varit där ska jag väl försöka hitta någonstans jag kan vara på fest eller någonting, får se vad som händer :D
Imorgon bär det av till Ystad för att festa mitt på dagen och efter det så ska jag till Danny och sova där.

PUSSHEJ ÄLSKARER!

Kommentarer
Postat av: mams

Du e go du!!! Puss

2009-06-18 @ 20:46:14

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0