solbränd...

men glad ändå för fan ;) Blev sjukt röd i förrgår och det gör fortfarande ont men det är dock bättre än igår. Igår så hade jag typ frossa eller vad nu Danny sa det hette, mådde typ illa och orkade knappt göra någonting och var dövarm om hela kroppen. Jag är röd på ryggen, ovanför brösten, armarna och benen.. ja, typ överallt ^^. Men man ska ju inte klaga alldeles för mycket, det går ju över =) I förrgår så badade jag med Julia och Memelie sedan tio över fem så tog jag tåget till Danny <3 Vi gjorde inte så speciellt mycket, latade oss mest, drog till Mcdonalds också och sedan till Petra :)
Jag vaknade hos Danny för han skulle sticka till jobbet, klockan 6 på morgonen -.- Såklart vaknade jag då men jag somnade om i soffan när jag egentligen skulle glo på TV. När jag vaknade igen smsade jag min Maddefru och frågade vad hon gjorde. Hon gjorde inget speciellt så vi drog till Bullen&Bönan och käkade frukost, eller vad det nu heter klockan kvart i ett på dagen ^^. När vi hade käkat klart så satt vi bara och dryga lite, träffade min älsklingsJulia också <3 Stack tillbaka till Danny för han kom hem från jobbet, dock skulle han iväg igen för att göra någonting , men jag orkade inte följa med haha . Han kom tillbaka igen ganska snabbt så vi låg och myste lite i soffan och glodde på TV. Helt plötsligt så började det åska och regna, dömysigt! Vi åkte till Petra lite och sådant, kom ungefär hem vid tolv så vi gick och lade oss, kunde inte somna så jättefort men tillslut somnade jag och jag sov till tjugo över tio, fatta hur skönt det var! Nu är jag utvilad och jag är hemma, ska sätta mig och glo på TV nu och sedan ikväll så blir det att bada med systrarna mina <3

Pusshej

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0