Smart.

Not!
Jag kom inte på något smart att skriva. Men nu har jag ingenting att göra så jag skriver ändå .
Det är så konstigt. Igår började jag få en känsla av att det var typ höst för att det regnar hela tiden. Fick också känslan av att jag precis hade kommit hem från skolan och att jag skulle göra läxa eller någonting sådant. Helt sjukt.
Saknar skolan lite, men jag förstår inte varför, för en vecka efter vi har börjat så är jag lika trött på skolan igen som jag alltid har varit. Så jag borde göra det bästa av detta sommarlovet och sluta tänka på skolan. Men det är ju så himla mysig ibland, sitta och umgås med sina vänner och sådant där :) Hoppas dock att vi får ett slappare och mysigare schema denna terminen som kommer, jag pallar inte ett drygt schema som vi hade i åttan ^^
Sovmorgon hade varit mumsigt, för då kan man ju sova hos en kompis och umgås lite ^^ Jag måste sova hos en kompis om vi har sovmorgon för eftersom att jag bor utanför Tomelilla så brukar det inte gå bra tåg eller bussar på morgonen, men jag får väl se denna terminen :)
Jag kan inte fatta att jag ska börja nian nu. Känns som att det bara var en liten stund sedan jag började sjuan.
Men fy för vad härligt det blir med nian egentligen , bara ett år till i Kastanje och sedan börja i gymnasiet, I LOVE IT!
Dock kanske det är lite drygt med nationella proven och att välja gymnasielinje och sådant shit. Men jag tror redan jag vet vad jag ska gå och eftersom att jag hade sjukt bra betyg nu (vad jag tycker iaf, jag menar 12 vgn och 4 gn, det är inte dåligt) så hoppas jag det ska gå ännu bättre för mig i nian. Jag orkar nog inte kämpa så mycket, men det har jag inte gjort detta året heller, jag har inte kämpat någonting alls faktiskt :) Det ända jag har kämpat med är med att orka med skolan, eftersom att jag är så förbannat skoltrött. Men betygen har inte varit så svårt för mig, eftersom jag är så jäkla smart (y) hahaa. Nej, ett skämt. Eller, mina föräldrar tycker jag är så jäkla smart och det är positivt :D
Jag vet att det inte kommer bli som vanligt denna terminen, men förfan. Skit i det. Livet går vidare och jag lever vidare, varför ska man tänka på saker som är negativt, när det finns mycket positivt här i världen också :D
Nu kände jag att detta blev jättelångt så jag ska nog sluta skriva nu.
Puss och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: mams

Bra att du är positiv, för det är du väl? Eller? Klart du e smart med en sån mamma och pappa! Love

2009-07-20 @ 13:48:17

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0