Sitter hos min Memeliebby<3

Man kan säga att det har varit en väldigt känslosam dag för oss båda tror jag. Gamla minnen har tagits upp för mig genom att jag har försökt hjälpa min Mem lite, inte för att jag tror att jag har kommit någon vart men försöka kan man alltid :) Jag älskar min bby, kvittar hur hon gör. Vi skulle egentligen dra till Kulla idag, men regnet gjorde det blö så vi sket i det, istället beställde vi pizza, sverigepizzan, sjukt gott var det. Vi kollade precis på Notebook och käkade popcorn. Sjukt bra film, jag älskar den . Den är liksom lycklig/sorlig hela tiden.
Snart ska vi sova för jag är faktiskt ganska trött även fast jag försöker hålla mig uppe så gott det går :)
Jag har inte snackat med en betydelsefull människa på hela dagen :(
Men aja, ska dra nu iallafall.
Kramhajssvajs

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0