Regn, inte lite heller.

Tjouho snyggingar :D Eftersom att alla andra säger Chacha så säger jag tjouho :D
Jag kollade ju Harry Potter igår , o fy för vad jag älskade den <3 Så jäkla bra var den !
Jag var trött igårkväll så jag tänkte: fy för vad jag ska sova länge och sova gott inatt. Men vad händer? Jo det åskar som saaaatan så jag och min syster får gå ner och lägga oss. Tillslut slutar det att åska så vi går upp igen och då somnar jag igen. Klockan kvart i nio någonting kommer min syster in till mitt rum och säger: Allis, det åskar igen!
Jag hörde ingenting, jag sov som en stock , men tyvärr fick vi gå ner igen. Somnade en stund men vaknade igen så jag käkade frukost och nu sitter jag här i uterummet. Mysigt att höra regnet på fönsterrutorna och på taket <3

PUSSHAJ

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0