Onsdag :)

Igår så var ju jag och mami i Lund med min kära syster Elin. Jag köpte bara en bh och en bikiniunderdel men det räckte för mig igår för jag var så himla trött. När vi var klara i Lund åkte vi till Malmö för att äta lite god Thaimat, fy för vad jag älskar det!
Kom väl hem vid åttatiden någonting. Men tiden gick sjukt snabbt i bilen för jag sov typ halva vägen :D
Idag så ska jag först hjälpa mamma med valparna för de ska till farbror veterinär :) Efter det så tar vi med oss valparna hem igen och då ska jag göra mej lite iordning och sådant för jag ska till min efterlängtade Julia <3 Sedan får vi se vad kvällen bjuder på :D

Kysshej

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0