Omg, wtf, ftw aha aha

Haha, sjukt rolig kväll/natt/morgon igår/idag. Jag kom hem till min älskade Maddefru klockan åtta någonting på kvällen. När vi kom hem till henne käkade vi lite och sedan stack vi ut i det såkallade Tomelillacity. Vi skulle egentligen hyra film men det sket sig så vi köpte chips istället :) Tilda hyrde film. Vi stack till Tilda med Throbäckbby också och sedan hade vi fett kul! Blev inte så mycket film för mig och Throbäck kände jag, vi stod mest och dansade och flabbade åt helt sjuka saker. Fy fan vad jag har saknat dig bby, tänk att vi inte hade träffats på nästan hela sommarlovet :O
Iallafall. Typ vid halv fyra somnade Throbäck och Tilda men då var jag och Maddefru jätte övertrötta så vi kunde inte somna xD Fy för vad sjuuuukt kul vi hade. Satt och flabbade åt exakt allting!
Vi somnade vid ungefär 5-tiden och vaknade klockan 9, bra va?... NOT!
Så nu är jag iaf sjukt trött och ska snart lägga mig i soffan om vi inte ska upp till vår kära häst och rykta honom och fixa lite.
Nu blir det inte mer skrivande för mig, inte nu iallafall.
Hoppas hejsan :D

Kommentarer
Postat av: throbäck

åh, jag har saknat dig med älskling! :**

2009-07-24 @ 23:34:19

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0