Marknader

Håller på och göra mej i ordning nu för ikväll så blir det kiviks marknad med Maddefrugan <3 Jag tar tåget 16.30 till Shamn sen tar jag en buss till Kivik.
Efter marknaden så ska min fruga sova hemma hos mig <3
I morgon så ska jag också dra till Kiviksmarknad med Memelie men det blir nog på dagen sedan så drar hon hem till mej och sover över. :)
Torsdag blir det Tomelillamarknad med Emelie och kanske Nina =) Min moster kanske också ska dit =)
På fredag blir det Sjöbomarknad. Jag har alltså fullt upp men det gillas denna veckan iallafall :) Nästa vecka så blir det nog mysmys med Mamsen <3

Hoppas du kommer ha det bra i Norrland Älinälskling. Förlåt om jag varit lite surig. <3


Pusshej!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0