Julia, Mem, Älin

Ja, som ni alla vet var jag ju hos Julia i måndags men drog senare iväg till Glimmingehus med syster och mamma för där var ngn slags levande teater, det var faktiskt väldigt trevligt och kul så tur att mamma drog med mig ;D
Efter Glimmingehuset så drog jag till Memelie där älskade Rebecka och André också var :) Vi hade en fett rolig kväll med mycket skratt och mycket mat haha ^^
Men det måste vi verkligen göra om godingar :) André och Rebecka drog hem vid kanske halv fyra tiden så då gick jag och Emelie upp och lade oss och somnade riktigt fort så trötta vi var.
Vi vaknade först 9 å sen vid 11 å käkade frukost, sen drog vi till sankt olof och badade :)
Efter det körde Memelie hem mig på mopeden och sen var jag hemma och tog det lugnt.
Idag vaknade jag vid tio tiden och slöööaaaaa. Nu är Älinsnäckan här och direkt när vi sågs började vi flabba xD Ovanligt. Nope xD

Kyss och kjaaam

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0