Idag är en bättre dag :D

Ja, som rubriken säger, jag mår bättre idag =) Visst tänker jag lite då och då på honom , för jag tycker ju om honom som satan, men jag klarar mig som alltid :D är man en stark ällz så är man ;) stark som en häst. HAHAH xD nee skojja, men ni förstår hur jag menar iallafall =)
Jag sitter hemma hos Älin nu men hon och hennes syster är och klipper sig så jag är själv hemma i deras kära hus med lille Douglas ofc :D Deras vovve alltså. Han är söt och ligger och sover xD Hon kommer väl tillbaka om någon timme men jag är duktig på att underhålla mig själv :D Jag är dessutom hungrig -.- Hittar väl något i kylskåpet xD
Men jag skriver ändå inget vettigt så jag ska gå nu xD

Pusshej

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0