Hemma och har tråkigt!

och har ett halft brustet hjärta. Men jag klarar mig väl, denna gången också.
Jag ska nog snart kolla på film med mami och min älskade syster. Tröstäta godis som gör mig tjock och bara tänka på filmen. Haha ^^
Det är faktiskt tur att jag inte går upp i vikt, för då hade jag vid detta laget kanske vägt 300 kilo om inte mer.
Imorgon ska jag till Rebecka, evigheter sedan hon och jag träffades och det ska bli så himla mysigt. Vi ska kolla filmer och tjocka oss som fan (ovanligt när det gäller mej.. not)
Emelie, förlåt om jag har varit lite sur och ving men du vet vid detta laget varför. Det känns skönt att man kan prata med dig iallafall, du är min älskade bby <3
Nu har jag glömt ringa Elin som jag skulle. Förlåt Älin <3 inte för att hon läser detta men jag får väl smsa henne sedan. Jag orkar verkligen inte ringa någon nu, jag känner mig livlös.
Men nu orkar jag inte skriva mer. PUSSHAJ
o dessutom, life goes on!

Kommentarer
Postat av: mams

Du e stark och sötast!! Puss

2009-07-06 @ 21:43:07
Postat av: Mem

Snuttiduttan, jag älskar dig (LL)

2009-07-08 @ 01:07:01
URL: http://emeliesjuicydetails.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0