gäster och grejer xD

Idag är det lördag och jag har haft världens tråkigaste lördag på länge ;O Men iallafall så är klockan nu kvar i fyra när jag börjar skriva detta iallafall och då kommer snart kvällsposten för de ska fota pappa och intervjua honom antar jag och sedan så kommer människan så ska hämta den sista valpen, Lykke :( Efter det så får vi gäster och vi ska käka lax :)
Det kommer bli gott iallafall och efter det blir det väl att tjocka sig, det är ju faktiskt helg ^^
Jag har kommit på att jag inte har så bra självförtroende atm, men det kommer väl igen, bara lite bad days liksom. För jag brukar faktiskt vara nöjd med mig själv men det har väl hänt något som gör att jag är lite dålig på att tycka om mig själv just nu.
Imorgon måste det verkligen hända något för nu har jag varit hemma sedan i torsdags och jag har så jäkla tråkigt.
Kanske inte är så lång tid tycker ni men jag blir uttråkad lätt och jag har blivit en sådan som måste hitta på saker hela tiden. Dessutom måste man ju ta vara på sommarlovet, för det går sjukt snabbt och snart är det ju slut :(
Helt sjuk sak har hänt i sommar. Jag har bara badat två gånger :O Jag brukar alltid bada sjukt mycket så jag har faktiskt blivvit lite ledsen. Men det har ju blivit lite dåligt väder nu så då vill jag ju inte bada. Dock har jag lovar mig själv att ta simborgarmärket, för det gör jag varje år.
Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva för denna gången.
Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll så kanske jag skriver lite mer ikväll.
Pusshej

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0