Fredrik Holmbom

Jag kan nästan inte förstå att du är borta även fast det var många år sedan du försvann från livet. Du är min kusin och jag saknar dig nästan mer och mer för var dag som går. Jag vet att du finns med oss, i våra hjärtan och att du vakar över oss, jag känner det. Varje steg jag tar så är du med mig och det är jag oerhört glad över. Lämna aldrig min sida, du betyder för mycket för mig.
Du var min idol och min förebild. Kommer ihåg att alltid när jag satt i ditt knä tänkte jag: Jag vill bli som dig, min kusin är så himla ball o.s.v. Dock vet jag att du inte mådde så bra när du levde och det gör ont i mig. Varför ska inte världens bästa människa på jorden få vara lycklig och må bra? Du dog orättvist och det blir jag fortfarande arg för. Men det är inget jag kan göra något åt. Jag lever vidare, bla för din skull för jag vet att du vill att jag ska leva och må bra. Jag lovar älskade kusin, jag ska göra dig stolt!

Kram.

Kommentarer
Postat av: mams

Stor kram!!

2009-07-03 @ 23:48:13
Postat av: Anonym

Stor kram!!

2009-07-03 @ 23:48:51

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0