Congratz :)

Det har varit mys med familjen ikväll. När pappa kom hem så var han så lycklig för han hade klarat av att ta svarta bältet i karate. Han har verkligen kämpat och jag är så himla stolt <3 Det blev en liten tår i hans öga såg jag, även fast han inte ville ;) Jag älskar dig pappa & är verkligen glad för din skull <3
Iallafall, när han och min syster kom hem ifrån Malmö och när min andra syster kom hem från jobbet så lagade jag middag, snitzel, potatis och brunsås blev det och så gjorde jag en jättegod sallad.
Hela familjen tyckte det var jättegott och sa att det var bra gjort av mig, jag var ganska stolt över mig själv också faktiskt ^^
Pappa fick blommor av oss och så skålade vi och sa grattis :)
Efter det så blev det att ta fram godis och massa annat skit som man blir tjock av och sätta igång en film :) Dock gick pappa ifrån filmen för han tyckte inte om den^^
Nu har vi kollat klart filmen och jag sitter här och drygar.

Jag får väl se vad helgen bjuder på men den bjuder nog inte på så mycket, ska kanske vara med en kompis i morgon iallafall, men får se om jag pallar.
Har bara badat två gånger denna sommaren, man borde kanske planera att göra det fler gånger, måste ju ta simborgarmärket med ^^
Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, för jag är trött och ska försöka göra så att någon är social på msn.
Puss&kram. See you fuckers :D

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0