lov.

jag är lite såhär efter just nu i min blogg , det är bara för att jag är lite seg^^ iaf , så det var jätteroligt hos lisset med wilhelmina, elin, emina och lisset såklart ^^ vi hade verkligen askul . Tack för den kvällen alla <3 måste bara säga att sorben var sjukt god också . haha :D Idag så tar jag det bara lugnt, det behövs verkligen för jag är astrött och ska sova som fan sen! Imorgon så ska jag kanske med mamma å pappa till ystad, för att jag ska nog till H&M och köpa massa saker för att jag vill ha alla kläder som finns där typ ^^ sedan efter det så ska vi hämta elin öberg så ska vi till fjortisvalla :) Jag och min familj (Elinsyster kommer hem, YEY!) ska äta något med räkor , sjukt gott. På lördag ska jag vara med min pojke , men jag ska in till simrishamn med min familj så vi får se om han hänger med eller inte , det ger sig. Det var väl lite smått och gott.
PS. Vill inte ha slut på lovet, ge mej en vecka till.
Kram och hejdå ^^

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0