27/2-09

Idag har jag då varit i skolan , inte världens jobbigaste dag som tur är!  Först hade jag spanska, gjorde inget speciellt där. Efter det så hade jag teknik där vi gick igenom hur vi skulle rita ett hus och symboler i huset och hur stort allting skulle vara. Efter tekniken så hade vi hemkunskap där vi gjorde hälsobullar. dom smakar helt okej men kom på att jag inte tycker om kummin -.- ganska störigt för annars var de hur goda som helst! När hemkunskapen var klar så hade vi lunch å sedan fysik där vi gjorde ringklockor! nästan lite kul ju ^^ sedan hade vi teknik igen där jag gjorde praktiskt arbete. Blev klar med mina blinkade lampor ^^  När jag skulle hem så åkte jag till Mem först där vi kollade början på en film å sådant sedan åkte jag hem. Mamma och pappa började att laga en ny maträtt som vi inte har testat innan så var sjuuuuuuuuuukt god!! Medan de gjorde mat kollade jag på hem till gården :D Nu har jag precis käkat och är så jävla mätt ^^

Så ska det låta ikväll och mysa med familjen med massa choklad och chips. Ska tjocka mej :D Myyyyys!
Hejdå och ha en bra kväll!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0