WIHIIII :D

Nu är jag helt slut. Idag har jag varit i Ystad och julhandlat, klätt gran, packat in julklappar. Det har varit ös hela dagen. Imorgon ska vi fixa julgodis och pappa ska göra köttbullar, de godaste köttbullarna som finns <3

Det är sjukt härligt att vara ledig, höll på att riktigt spy på skolan nu i slutet. Hoppas verkligen jag fixar det nästa termin, jag hoppas verkligen! För om det är som de har sagt nu så kan jag få mvg i fyra ämnen typ nästa termin om jag skärper mig liiiiiite till! Och i två av dom behöver jag bara vara lika duktig som jag varit den sista delen av terminen :D

JAG LÄNGTAR EFTER JUL OCH NYYYÅÅÅÅÅR! OCH MELLANDAGSREA ;)

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0